Перекладач

Віддай людині крихітку себе. За це душа наповнюється світлом. Л. Костенко

Розвиток творчих здібностей молодших школярів





Освіта – скарб; 
праця – ключ до нього

                                                     П. Буаст



Проблема розвитку творчих здібностей у дітей не може бути успішно вирішена без знань педагогіки та психології. 

Сучасна психологія виділяє наступні істотні ознаки поняття особистості:




Формую внутрішній світ
 кожної дитини. 
Роблю  це через використання інтерактивних методів: 

      дослідницькі, проектні, репродуктивні, екранно-звукові, інформаційно-комунікативні;

інтерактивні вправи: червоне крісло, мікрофон, сенкан, робота в групах, в парах, КТС, ІТС тощо.

Все це реалізовую через систему роботи.






«Радість успіху – це могутня
емоційна сила, 
від якої залежить
бажання дитини бути креативною та успішною…».




Така модель допомагає  при розвитку творчих здібностей, творчої особистості зокрема.
 А для цього  створюю сприятливі умови для розкриття творчого потенціалу кожної дитини, ведучи її до власного успіху та саморозкриття.




  Кожна дитина повинна жити у світі краси, гри, казки, музики, малюнка, фантазії, творчості.

Сучасний урок у педагогіці – це твір мистецтва , де уміло використовуються всі можливості для творчого розвитку особистості.


  Технологія проведення креативних заходів





Велику увагу приділяю розвитку творчої особистості через ряд певних принципів.


 



«Може, маленька дитина 

повторювати те, що було вже 

зроблено, створено іншими 

людьми,але якщо її діяння – 

плід її розумових зусиль, вона – 
творець, її розумова діяльність

 – творчість»

В. О. Сухомлинський












Немає коментарів:

Дописати коментар