Освіта – скарб;
праця – ключ до нього
П. Буаст
Проблема розвитку творчих здібностей у дітей не може
бути успішно вирішена без знань педагогіки та психології.
Сучасна психологія
виділяє наступні істотні ознаки поняття особистості:
Формую внутрішній світ
кожної дитини.
Роблю це через використання інтерактивних
методів:
дослідницькі, проектні,
репродуктивні, екранно-звукові, інформаційно-комунікативні;
інтерактивні вправи: червоне крісло, мікрофон, сенкан,
робота в групах, в парах, КТС, ІТС тощо.
Все це реалізовую через систему роботи.
«Радість успіху – це могутня
емоційна сила,
від якої залежить
бажання дитини бути креативною та успішною…».
Така модель допомагає
при розвитку творчих здібностей, творчої особистості зокрема.
А для
цього створюю сприятливі умови для
розкриття творчого потенціалу кожної дитини, ведучи її до власного успіху та
саморозкриття.
Кожна дитина повинна жити у світі краси, гри, казки, музики, малюнка, фантазії, творчості.
Сучасний урок у педагогіці – це твір мистецтва , де уміло використовуються всі можливості для творчого розвитку особистості.
Технологія
проведення креативних заходів
Велику увагу приділяю розвитку творчої особистості
через ряд певних принципів.
Немає коментарів:
Дописати коментар